joi, 18 februarie 2010

Aiurea, cam nasol...


Azi e o zi ca oricare alta, o zi de joi obisnuita pentru majoritatea fintelor... fiecare incearca sa supravietuiasca pentru ziua de maine, care de asemenea va fi o zi ca oricare alta. Unele reusesc, altele nu. Eu recunosc ca lupta pentru supravietuire in aceasta zi ma epuizat complet, nu mai am vlaga in maini, neuroni mei abiea mai reactioneaza si sunt lipsit de viata, mai pe scurt "un mort viu". Oare am reusit?! Intrebare fara raspuns...alta. Totusi sunt fericit ca am avut timp sa mai citesc cate ceva pe net, sa ma mai documentez putin, etc. Ma inspaimanta faptul ca trebuie sa ma gandesc la ziua ce urmeaza si ca trebuie sa o iau de la capat in fiecare zi. Momentan am o stare "aiurea, cam nasoala"... Ma simt de parca as fi singur si nu pot sa fac nimic sa schimb lucrurile. Ma simt neajutorat in fata primejdiilor si problemelor ce ma inconjoara la tot pasul. Ma simt de parca lumea ar fi luat-o inainte si ar fi uitat de mine. Sunt constient ca sunt un mare NIMIC in lume... dar totusi sunt ceva mare, nu?! Traiesc ca sa supravietuiesc, si ma straduiesc sa supravietuiesc ca sa traiesc. Mai adaug ceva melodi in care sa-mi inec aceasta senzatie. Sper sa-mi treaca cat mai repede acceasta senzatie si sa nu lase urme. Ne auzim cat mai curand daca reusesc sa supravietuiesc. Succes tuturor.

Un comentariu:

  1. Iti multumesc pt sfat,nu credeam k imi viziteaza cineva blogul.Dar iti multumesc pt sfat inca o data!

    RăspundețiȘtergere