duminică, 7 iunie 2009

Asa a fost sa fie, asa este si asa va fi...

Voi ce parere aveti despre toate alegerile astea?! Eu unu imi doresc sa fie cat mai multe, numai bine asa se mai asfalteaza o strada, se mai renoveaza o cladire si se mai modernizeaza un autobuz. Daca nu e campanie electorala, nu se face nimic. Ma scuzati, se face ceva, se mai pune cate o bordura pe `ici pe `colo.Mmda, trebuie sa le mai iasa si lor ceva bani, doar nu au fost votati in functiile respective degeaba. Sincer, daca as fi in locul lor tot asa as face, cu aceeasi nesimtire de care dau si ei dovada.
Deci ati fost azi la vot?! Ati "votat bine"?! Eu unul, sincer, nu m-am dus pentru ca desi stiu ca votul meu (nu) conteaza, stiu deasemenea ca sunt toti la fel. Spun 10 minciuni ca sa fie alesi, apoi se retrag cu totii la birourile lor si inchid ochii. Si noi facem la fel, ne retragem la cocioabele noastre , inchidem ochii si speram. La ce speram?! Speram sa o ducem mai bine, sa ni se iveasca o sansa sa nu pierim... asta e Romania! Aaa... inca o chestie... E recesiune?! Pentru cine?! Pentru ei?! Mai mult ca sigur nu, caci daca era, nu cheltuiau ei atat pe materiale electorale. Dar in fine, sa nu uitam sa zambim, sa speram si "sa traim bine!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu