marți, 28 iulie 2009

Sa zic ca-mi merge bine?!


Momentan, imi merge bine. Sunt un nou angajat al unei firme ca oricare alta. Imi place job-ul. Ma inteleg cu toti colegii desi sunt unii care nu ma suporta...si, sincer, nici eu pe ei, pe majoritatea. Pana in prezent am avut un mare noroc, am prins numai sefi de "gasca", ca sefi directi, sau cel putin asa lasa impresia. Am un salariu bunicel, am un birou, un calculator, o imprimanta, net (sunt operator calculator) si in plus de asta pe fiecare seara ies la cate o berica cu colegii(sefii). Am numai 3 ore de munca dupa care "trag mata de coada" si ma straduiesc sa gasesc un loc unde sa ma intind. Pot sa zic ca mi-a mers bine de cand m-am angajat aici si sper sa imi mearga la fel in continuare. Sunt un mic copil in fata unui calculator care continua sa invete. Atata timp cat o sa am ce sa invat de aici o sa ma inteleg perfect cu colegii. Dar, ma intreb, ce se va intampla atunci cand deja stiu anumite chesti mai bine decat colegii si o sa incep sa ma contrazic cu ei. Sper sa vina cat mai tarziu clipa respectiva. Le urez succes tuturor celor care vor sa se angajeze sau sunt proaspat angajati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu